سه‌شنبه، تیر ۰۸، ۱۳۸۹

یه اصطلاح یا یه ناسزا؟

امروز با یه اصطلاحی آشنا شدم که می‌شه گفت یه فحشه!! ولی از اون فحش‌های مؤدبانه.
:))
شاید تا حالا اصطلاح «قاشقی» را نشنیده باشید، ولی اجازه بدین براتون بگم که از کجا اومده و معنا و مفهومش چیه!
قاشقی، به آدم‌های پشمالو گفته میشه. کسانی که مصداق بارز کلمه‌ی خرس هستن.
حالا چرا به این بندگان خدا چنین می‌گن؟
این اصطلاح یه جورایی به زمان خلقت طرف اشاره داره.
اون زمان که پدر و مادر این بنده خدا داشتن با هم معاشقه میکردن و از بخت بد پدرشون نتونسته درست کنترل کنه و اسپرمشون ریخته روی قالی!
در این گیر و دار برای اینکه این اسپرم حیف نشه، اومدن با قاشق جمعش کردن و در جایگاه مورد نظر ریختنش. حینئذٍ یه مقداری از پشم‌های قالی هم وارد محتویات قاشق شده و در انعقاد نطفه‌ی ایشان شرکت کرده.
تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل....
بچه‌ای که از چنین رابطه‌ای باشه، حتماً کلی پشمالو از آب درمیاد. مگه نه؟؟!
:))

۶ نظر:

  1. وای خدای من...تو چه اطلاعاتی به آدم میدی!!
    از این تلاش بیوقفت کمال سپاس رو دارم برای آگاهی روزافسون قبیله ی رنگین کمونی...
    و یه سپاس دیگه بابت لینک...

    پاسخحذف
  2. باز به من میگی چقدر خنده دار می نویسی ؟ ..
    کلی خندیدم سر این پستت .. باحال بود .. :-))

    پاسخحذف
  3. فقط یه لحظه تصور کردم که این مورد واقعیت داشته باشه..حالم بهم خورد!..
    تازه باید ببینیم اون بچه دست بافه یا ماشینی..! :-))

    یوسف

    پاسخحذف
  4. اصلا از پستت خوشم نیومد
    بنظرم کمال بی اخلاقی بود
    این خودش ترویج اصطلاحات بی ادبانه ای از این قبیله
    متاسفم واقعا

    پاسخحذف
  5. حسین جان .من با این اصطلاح در حدود 15 ساله می دونم و چقدر یکی از دوستان نزدیکمو با این اصطلاح قاشقی اذیت می کردم.مرسی یاد اوری خوبی بود.

    پاسخحذف
  6. اگر اینطور باشه خیلی خوب میشه نه؟! تازه طرف دیگه نیازی به رنک مو نداره! موهای بدنش میشه هزار رنگ مثل رنگ گلهای قالی! البته فکر کنم جنس نخ استفاده شده تو قالی تو ضخامت یا ظرافت موها اثر بذاره!
    حالا کلا چه ربطی داشت؟
    راستی وبلاگتو تازه پیدا کردم! نمیدونی چقدر دوندگی کردم!

    پاسخحذف