دوشنبه، خرداد ۲۴، ۱۳۸۹

ما همه‌جا صدا می کنیم

من راستش اصلاً از فوتبال خوشم نمیاد، ولی دیشب همینطوری داشتم CNN نگاه می‌کردم. بعد از بازی که اصلاً نمیدونم نتیجش چی بود، انگار آمریکایی‌ها خیلی خوشحال شدن و ریختن توی خیابون.
جالب بود که مجری (اسم و فامیلش ایرانی بود ولی یادم نمیاد) توی ارتباط مستقیم با واشنگتن‌ از خبرنگار اعزامی پرسید که وضع خیابون‌های واشنگتن چطوریه و اینها.
یه چیزی از خبرنگاره شنیدم که یهو گوشم تیز شد. کلی حال کردم. اگه گفتین خبرنگار چی گفت؟؟؟
چه درست حدس زده باشین و چه نادرست من میگم.
خبرنگار برگشت گفت : «البته اینجا g_a_y pride در حال برگزاری هست ولی هستن آدم‌هایی که برای نشون دادن شادی خودشون از نتیجه تیم فوتبال آمریکا به خیابون‌های واشنگتن ریختن»

خیلی حال کردم. مرحبا بر هم‌احساسان آمریکایی که دوشادوش هم از علاقمندان فوتبال جلو زدن!!
حالا اینکه ما توی ایران حق ابراز گرایش خودمون را داشته باشیم برای من کافیه، دیگه نیازی به « پراید» نیست. به امید اون روز!!

۲ نظر: