چهارشنبه، خرداد ۱۹، ۱۳۸۹

نقد

دوموزی حرف قشنگی زده که جای تعمق داره، به این مضمون که:
بچه ها، آزادی اندیشه و نقد کردن و مخالفت کردن هم مدل خودشو داره و باید رسمشو بلد باشیم.
باید طوری نظرمون رو بگیم که طرفمون ببینه واقعا مشکلی داره یا نه و اگه هم چیزی هست دنبال اصلاح خودش باشه نه اینکه در برابر ما موضع بگیره.
به جنبه ی دو طرف ربط داره و در موضع نخست اینکه اصلا ببینیم حقی در این رابطه داریم یا نقدمون به جاست یا نه و بعدا قدم های بعدی
بازم میگم که به جنبه ی خودتون و طرف مقابل نگاه کنید : )
خوب راست میگه!! من اولین پست همجنسگرایانم کلی جنجال آفرید، فقط و فقط هم بخاطر خودخواهی و حماقت من بود. اصلاً نمیدونم چرا هرچیزی که می نویسم یه جورایی آتیش بپا میشه. حالا خوبه محمد بچه ی نجیب و متین و مهربونیه وگرنه همین امشب در راه نوشتن وبلاگ شهید شده بودم.
البته از قدیما گفتن که «زبان سرخ سر سبز می دهد بر باد»
حالا نقل بنده شده و حرف هام
خوشم میاد که دوموزی خیلی محترمانه به من گفت که جنبه ی نقد کردن را نداری. راست میگه!
البته من ته دلم قصد نقد کردن نداشتم، دوست داشتم تجربه ی اون روز یکشنبه را بقول شبکه بی.بی.سی بصورت Unfold بنویسم و ببینم کجاهای برداشت هام اشتباه بوده!
راستش خوشم میاد از مرام محمد که لااقل با اون گندی که به وجهه اش زدم باز برگشت گفت: «ولي حسين آقا ما شما رو دوستون داريم!! »
الباقیشون که خیلی حال کرده بودن حتی برنگشتن بگن آغا شما زیاده روی کردی و خیلی هندونه زیر بغل ما گذاشتی!!!
:))
محمد درواقع یک همجنسگرای با محبت و دوست داشتنیه که برعکس خیلی از ایرانیا از جمله خودم آدم کینه ای نیست. خیلی هم خوش تیپه!! اصلاً بنظرم خدا این بشر را واسه اینجا نیافریده. این مال طرفهای کشورهای اوپای غربی مثل آلمان و اونورهاست! :)
امیدوارم که من را ببخشه و  سعی کنه برداشتی که از من داشته را بدون سانسور به من بگه! اینطوری به خودشناسی من هم کمک می کنه.

۱ نظر:

  1. همش درباره بقیع گی ها قضاوت میکنی؟ تو با 4تا فکر کمر به پایین گشتی... با 4تا گی بی سواد گشتی هی جمع می بندی ما گی ها کینه ای هستیم... ما گی ها تعریفی از لایف نداریم... فلان.
    آقا شما اصلا تو لایف هستی که میگی تعریف نداریم؟ چند تا رفیق از کجا های ایران و خارج(ایرانی) داری و شناخت روشون داری که این حرفا رو می زنی؟
    تو عتماد به نفس کاذب زیادی داری و احساس عقل کل می کنی. الان تپکال شما ها یادم اومد. همون هیتلرید که به اندازه قدرت هیتلر امکانات ندارید و گرنه جنایت ها می کردین.

    پاسخحذف