یکشنبه، خرداد ۳۰، ۱۳۸۹

قایم‌باشک

شاید خیلی از ماها با شنیدن کلمه قایم‌باشک یاد روزهای خوش زندگیمون بیفتیم. روزهایی که احتمالاً بهترین دوران زندگیمون بود. چون به نوعی هیچ چیز از دنیا نمیفهمیدیم و خوش بودیم.
راستش امشب پس از صحبت با مانی به این نتیجه رسیدم که هرچی از یه لایف‌استایل آرمانی برای همجنسگراها توی کتاب‌های غربی خوندم اینجا بنویسم.
من ترجیح میدم که لایف‌استایل مورد نظر خودم را بنویسم، شاید دوستان همجنسگرا، دگرجنسگرا یا دوجنسگرا و یا غیره (منظورم از غیره آدم‌های علاف و بیکاره) نقدی داشته باشن که بتونه به بهتر شدن دید من نسبت به زندگی کمک کنه!!
الآن هم با یه جمله کوتاه شروع می‌کنم!
من از زندگی دزدکی و شبیه بازی قایم‌باشک خوشم نمیاد، یعنی متنفرم. دوست دارم با اونی که با من زندگی میکنه کاملاً روراست باشم.
از همه‌ی اونهایی که این پست را دارن میخونن میپرسم که آیا این نظر مشکلی داره؟

۱ نظر:

  1. هر کس شیوه ای داره..تا بلاخره جواب بده..
    خب این خواسته همه گی هاست!روراست بودن!..
    مطمئنا بیکارها و علاف های همجنسباز شامل گروه ما نمیشن..نباید مقایسه بشیم با اونها!..

    یوسف

    پاسخحذف