چهارشنبه، خرداد ۱۹، ۱۳۸۹

از ترس نزدیکه که خودم را خراب کنم

دیشب مانی بهم اس.ام.اس داده که بساطی راه انداختیا!
منظورش همین پست اول وبلاگمه!!
فرشاد هم اس.ام.اس داد که دفعه بعد اگر اومدی واسه ملاقات گروهی با زره بیا!! (احتمالاً محمد می خواد منو بخوره )

دیگه کم کم داره ترس زانوهام را سست میکنه.
بابا یکی به دادم برسه! من که از اولش نمی خواستم اینطوری بشه!!

مانی جون! پیرمرد!! آخه تو یه چیزی بگو

ولی با همه ی این اوصاف یه چیزی به ذهنم رسید که دوست دارم بگم و حیفم میاد که توی دلم بمونه
خطاب من الآن به همه است، بخصوص به هر کسی که برای گفته های دیگران احترام و ارزش قائله!

راستش همین الآن اگر خیلی از دوستان من بفهمن که من همجنسگرا هستم، اصلاً ممکنه فراموش بکنند که من تا قبل از اینکه اونها متوجه بشن هم همجنسگرا بودم. خیلی هاشون ممکنه منو مسخره کنند و بعضی هم ممکنه منو طرد بفرمایند. شاید هم عده ای دل بسوزونن و بگن: "حیوونکی!! خوب خرج درمانش چقدر میشه؟ شاید از دست ما کمکی بر بیاد!"

این از کجا ناشی میشه؟ از اونجایی که اونها از دید خودشون دارن به من نگاه می کنند.اونها خودشون از همجنسگرایی تنفر دارند و فکر می کنند که هرکس همجنسگراست بی برو برگرد آدم بدیه!! یه موجود انگل اجتماع!
خیلی از اونها دیگه نخواهند توانست که در مورد من دید مثبت داشته باشند، چون اعتقاداتشون این جو را بهشون القا کرده و تا با دلیل و مدرک براشون ثابت نشه نمی تونن قبول کنن که این طرز زندگی یک انتخاب هوس آلود نیست. اونها نمی دونن که تا حالا کسی برای همجنسگرایی درمان ارائه نکرده.

یه دفعه این جرقه توی ذهنم خورد که آخه مردک!! شاید تو خودت از اینکه بدون اطلاع بی.افت با یه سری همجنسگرا ملاقات کنی متنفر باشی، ولی خوب شاید کسی پیدا بشه که مثل تو نباشه. شاید اصلاً برداشت تو از موضوع اشتباه بوده. خوب چرا تو شدی کاسه ی داغتر از آش؟؟ بابا ول کن مردم دارن زندگی می کنن. تازه اونها از تو هم کلی جلوتر هستند. اگه تو تا الآن عاشق استریتها بودی، اونها یه هم احساس را که دوستش هم دارن واسه زندگی مشترک انتخاب کردن!
آخه چرا حسودیت میشه؟
آخه چرا می خوای طرف را کنف کنی؟
اصلاً دموکراسی یعنی همین! یعنی اینکه به اقلیت ها هم حق نفس کشیدن بدی.

ولی خوب باز هم تأکید می کنم که استنباط و برداشت از رفتار اطرافیان عموماً بر اساس ظاهره و تحت تأثیر احساسات خود شخصه!
دیگه چی بگم؟

۱ نظر:

  1. تو اونقدر بی سوادی گه می گی: "اونها نمی دونن که تا حالا کسی برای همجنسگرایی درمان ارائه نکرده" اصلا نمی دونی هوموسکسوال مرض نیست که درمان داشته باشه؟ مطمعنی پدفیلی چیزی نداری، از اون بای های فول تی که زیر 20سال میخوان نیستی؟
    جدا هااااا!
    فر کنم خدا خواست من بلاگ و ماجرای تو رو پیدا منم و بفهمم تا این حقیقت ها رو با پتک بزنم تو سرت.

    پاسخحذف