شنبه، تیر ۰۵، ۱۳۸۹

لطفاً مراعات کنید

امشب حال کردم یه توصیه‌ی برادرانه به اونهایی بکنم که دستی در وبلاگ‌نویسی دارن، اونم از نوع وبلاگ‌های اقلیت!
خواهش می‌کنم توی بلاگفا وبلاگ ننویسید. هرچند یه سایت وطنیه ولی هم نوشتن توش و هم خوندنش خیلی خطرناکه. اگه برادران سایبری امام عصر (عج) بخوان می‌تونن رد نویسنده و خواننده را پیدا کنن.
حالا اگر هم توی بلاگفا، وبلاگ نوشتید باز گناهش به اندازه این نیست که توی وبلاگتون از Webgozar استفاده کنید، چون این دیگه مشخصاً مال برادران پیرو خط رهبریه و خیلی از مشخصات مراجعین سایت شما را میتونن داشته باشن. به عبارت «اللهم عجل لولیک الفرج» در گوشه بالا سمت چپ صفحه اصلی سایت وبگذر توجه کنید، شبیه عکس زیره:



 این را گذاشتم که از ته دل مطمئن بشین!

اگر خواستید آمار وبلاگتون را داشته باشید بهتون توصیه می‌کنم از sitemeter استفاده کنید، چون امنیت بالایی داره و اطلاعاتش هم دست برادران سایبری نمیفته.

خواهش می‌کنم به این توصیه‌ی برادرانه من توجه کنید، چون توی فضای مجازی اینترنت فقط  امنیت شما به خطر نمیفته، همه‌ی همجنسگراها ممکنه تحت پایش برادران سایبری باشند، پس با یه اشتباه شما ممکنه خیلی‌ها در معرض خطر قرار بگیرن. این طرح عفاف و حجاب تا کی ممکنه ادامه پیدا کنه؟! بالاخره یه روزی سر نیروی انتظامی خلوت میشه و ممکنه بیان سراغ همجنسگراها. خدا را چه دیدید؟

۵ نظر:

  1. اهلن و سهلن یا حبیبی انتما مجنون
    برادر حسین .. حالا تو دور از چشم برادرای عزیزم میای تو" این تر نت" خلاف شهر می کنی ؟ :))
    خب من تا حالا فکر می کردم اون آرمو واسه خوشگلی گذاشتن ..
    حالا اگه اینقدر از بلاگفا و وبگذر احساس نا امنی می کنی تو آدرس زیر در خدمتیم

    پاسخحذف
  2. اره کاملا باهات موافقم..همین نکات ریز میتونه مارو در امنیت نگه داره.. :-)

    یوسف

    پاسخحذف
  3. باز دم تو گرم که اینا رو میگی!یه تازه واردی مثل من که نمیدونه بدونه!

    پاسخحذف