دوشنبه، تیر ۲۷، ۱۳۹۰

آموزش لواط

من شخصاً یه مدتی مهندسی خوندم و به تبع اون به تدوین راهنما و آیین‌نامه برای هرکاری اعتقاد راسخ دارم چون به تجربه برام ثابت شده که آیین‌نامه همیشه از اتلاف انرژی و سرمایه جلوگیری میکنه و نهایت عقل بشر را بصورت یک چکیده در اختیار فرد میذاره.
از جمله کارهایی که بنظرم خیلی مهم هست و نیاز به راهنمای دقیق و سلیس داره همین انجام هرگونه فعالیت جنسیه!! مهم هم نیست از چه نوعی باشه! :دی مهم اینه که اون عمل جنسی چه خوب یا بد و چه مقبول یا منکوب باشه، فرد بتونه عمل مذکور را به بهترین روش انجام بده! طوری که آسیب‌های احتمالی به حداقل برسه و لذت به حداکثر.
امروز از سر بیکاری اومدم توی گوگل بصورت فارسی عبارت «آموزش لواط» را جستجو کردم و امیدوار بودم که یه سایتی، وبلاگی یا ورق‌پاره کاغذی دراین‌باره پیدا کنم. ولی حیف از اون انرژی که سرورهای گوگل به هدر دادن تا یه مشت خزعبلات را تحویل من بدهند. مفیدترین چیزی که پیدا کرد وبلاگ‌هایی بود که با چند تا سند و مدرک از وسائل الشیعه داشتند اثبات میکردند که عمل شنیع لواط اخ اخ اخ است.
یعنی اینطوری متوجه شدم که هیچکدوم از اونهمه بچه‌ک.و.ن.ی و مدعیان حقوق همجنسبازها توی اینترنت سعی نکردن با این مطلب یه کمی علمی برخورد کنند.البته انصافاً بعضی وبلاگ‌ها یه چیزهایی نوشتن که یا ناقص و بعضاً نادرست بوده و یا ادامه‌دار نبوده که خیلی از دغدغه‌ها را پوشش بدهند. چطوری بگم، یه چیز منسجم پیدا نمیشه.
عبارت «آموزش س.ک.س همجنسگرا» را هم جستجو کردم که باز چیزی بدست نیامد. اگر بدنبال «س.ک.س مقعدی» بگردید شاید یه چیزهایی دستگیرتان بشود که برای افراد دگرجنسگرا نوشته شده و گاهی علاوه بر اینکه پر از اشتباه هستند بصورت یک خط در میان هم تذکر داده‌اند که رابطه جنسی از عقب ضرر دارد و نکنید و از این حرفها.
توی مملکتی که یک نفر را توی کرج بخاطر عوارض استمنا با تاید (و نه حتی شامپو و وایتکس!!) پیش پزشک میبرند و یا دکتر افتخار میگفت که یه بابایی توی ۱۴ سال نتونسته بود پرده خانمش را بزنه، انتظاری هم نیست که مطلبی درباره آموزش درست مسایل جنسی پیدا کرد.
البته برای اینکه باسنتون بسوزه میگم که من چون معمولاً مسائلم را از منابع انگلیسی می‌خونم برام مهم نیست که درباره مسائل جنسی همجنسگرایی مطلب فارسی باشه یا نباشه. راستش من خودم چندین کتاب دارم که مسائل همجنسگراها را چه از لحاظ حقوقی و چه از لحاظ روانشناسی و پزشکی بصورت دقیق برسی کردن. فقط چون انگلیسی هستن فقط برای امثال من بدرد میخورن. البته خیلی دوست داشتم یکیشون را به فارسی ترجمه کنم و برای استفاده عموم آپلود کنم ولی خوب کالیبر بنده خیلی بالاتر از این حرفهاست. بنظرم وقتی را که لازمه تا صرف ترجمه این بی‌ناموسی‌ها کنم میتونم صرف خوابیدن یا یه کار مفیدتر کنم. از قدیم گفتن خلایق هرچه لایق. همجنسگراهای ایران فعلاً سر این دعوا کنن که روز ملی همجنسگراها فلان روز باشه یا نباشه. چرا من باید جور اونها را بکشم؟ ها ها ها ها :دی

۴ نظر:

  1. دو بحث وجود داره..یکی سرچ گوگل و یکی هم فرهنگ داخل..توی گوگل معمولا داده هایی اول به نمایش میاد که بیشترین بازدید رو داشتن..حالا اینکه چرا پربازدید شدن دلیل بر این نیست که اون مطلب درست باشه..بهرحال با این روند مطالب جدید که عمدتا به روزتر هستن میرن صفحات 100000! و کسی دیگه به اونجاها نمیرسه!..این بحثی هم که تو کردی شامل حالش میشه..به خصوص اینکه در این رابطه در گذشته مطالبی وجود نداشت و تازه این چند سال هست که به زبان فارسی اون هم به صورت پنهون دارن نوشته میشن..و فک میکنم برای بدست آوردن اطلاعات راجع به این قضیه بهتره به همین وبلاگ ها اکتفا کنی..مگر اینکه به قول خودت زبان انگلیسی بخوای!!
    مطلب دوم هم فرهنگ جامعه ماست که درست بشو نیست..مردم ظاهر مدرن پیدا میکنن اما مغزشون همونطوری قدیمی میمونه..درست مثه فیلم فارسی ها!!..همین الانش سر حجاب و به قول تو یه سری مسائل اختلافات دارن چه برسه به اینکه بخوان در مورد چنین چیزهایی بحث کنن..مطالب علمی هم که توی این مملکت وجود داره اغلب کپی هست و فقط خونده میشه و مدرکی گرفته میشه..پس هیچ تحولی در مغز و بهتره بگم فرهنگ به وجود نمیاد..منم زیاد حوصله چنین بحثی رو ندارم چون بی فایده هست..پس بهتره هر کس توی خلوت خودش اونطوری که میخواد زندگی کنه تا خودمون رو بشناسیم و بعد تحولات ایجاد کنیم..چیزی که توی این یکی دوسال یه کم دیدیم!!
    مطلب جالبی بود..بد نیست چندتا خطش رو هم برامون ترجمه کنی..مطمئن باش کار مفیدیه و یواش یواش میتونه تاثیر خودشو بذاره..حتی اگه فک کنی وقت تلف کردنه!!..

    یوسف

    پاسخحذف
  2. خوب یوسف جان
    من هنوز هم دارم دنبال این مطلب توی گوگل سرچ میکنم. باحال ترین مطلبی که پیدا کردم مال روش تشخیص ارتکاب به لواط توسط پزشکی قانونی بود. فکر میکنم اصلاً چنین مطلبی که ما میخوایم توی اینترنت نباشه.اگر هم توی اون صفحات بعد از ۱,۰۰۰,۰۰۰ هستش که بهتره نباشه اصلاً چون کاربردی نیست :دی

    یه کتاب ۱۴۰ صفحه‌ای دارم که یه پزشک آمریکایی نوشته و اینم چند خطشه:
    I recommend that anal intercourse be initiated with the receptive partner on top,
    because this position allows him to be in control. When you are on top, you control penetration
    according to when your muscle contracts and when it relaxes. Injury occurs from persistent
    insertion through a tight anus. If your partner is on top and he feels your internal sphincter
    tighten, he will naturally push harder because he wants to be inside. Your sphincter is no
    match for his desire.

    خوب من چی چی اینو ترجمه کنم آخه؟ خودش خیلی گویا است....

    پاسخحذف
  3. دیگه همینه دیگه
    ماهایی که اینوریم بخاطر تابو بودن اطلاعات دسترسی صحیح نداریم
    اونور آب رفته ها که افه میان و جز خودشون رو قبول ندارند و این کار رو وقت تلف کردن برای خلایق میدونن
    چی بگم والله!

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. اتفاقاً این پست را موقعی نوشتم که توی ایران بودم.
      البته دلم میسوزه برای اون‌هایی که میخوان کار درست را انجام بدن ولی دسترسی به اطلاعات ندارن!

      حذف