یکشنبه، تیر ۰۶، ۱۳۸۹

برای شما متأسفم

چند روز پیش یکی از دوستان دگرجنسگرا با کلی شادمانی از اینکه یه کلیپ از بانو شکیرا بدستش رسیده از من خواست که کلیپش را ببینم.
نشونم داد، البته توضیح داد که این قسمت‌هایی که من ممکنه فکر کنم لباس نداره، در واقع لباس رنگ بدن داره. خلاصه اینکه با علم به همجنسگرا بودن من، کلیپ را به من نشون میداد و وقتی با نگاه بسیار سرد من روبرو شد، سعی کرد با توضیحات خودش کلیپ را جذاب کنه، که البته وضعیت بهتر نشد و بدتر شد.
چند بار حرفش را قطع کردم و بهش گفتم یعنی جداً از این زنیکه لخت و عور خوشت میاد؟؟؟ برات متأسفم!
اون هم کم نمیاورد و هی میگفت: «نگاه کن! عجب بدن فلکسیبلی!»
باز من تأکید می‌کردم که این کلیپ چقدر مسخرس. یعنی اینقدر تحریکت می‌کنه؟! برات متأسفم!
بیچاره خودش را کشت که به من القا کنه این کلیپ کذای خواهر شکیرا خیلی زیباست و من هم با بیخیالی بهش القا کردم که واسش متأسفم. خیلی هم کلیپ بی‌مزه‌ای بود. کلاً طرف سعی کرده بود با اون بدن لخت بیننده را جذب کنه، ولی از لحاظ زیبایی‌شناختی و مفهوم هیچی نداشت.
راستی الآن من دارم به آهنگ هاواناگیلا و یه سری آهنگ از مرحوم «ما یکل جاکسون» گوش می‌کنم. جداً خدا بیامرزه این آقای جاکسون را که آهنگ‌هاش انقلابی بود در موسیقی. لامصب آخه مفاهیم اشعاری که می‌خوند هم خیلی اعتراضی بود.
القصه برام جالب بود که این دوست دگرجنسگرا برنگشت به من بگه: «آخه مفلوک تو خودت مشکل داری. از هرکی بپرسی کلیپ‌های شکیرا چطوره میگه عالیه. اونوقت تو برای من متأسفی؟؟ برو خودتو درست کن. اصلاً برو از دیدن پسرا لذت ببر. تو لیاقت شکیرا را نداری» یا یه چیزی شبیه همین!! ولی خوب نمیدونم محو تماشای شکیرا بود که به حرفهای من جواب نداد یا اینکه فکر نمی‌کرد من مشکلی دارم.
به امید اون روزی که ما همجنسگراهای ایران بصورت بالقوه بتونیم برای دگرجنسگراها متأسف باشیم و نه اونها برای ما. اینجوری خیلی حال میده.

۶ نظر:

  1. فک کنم کلیپ she wolf بوده..که خب منم اصلا تحت تاثیر قرار نگرفتم..اما جدای این فک کنم فقط به نرمی عضلاتش معروف باشه که میتونه اینطوری خودشو به هر شکلی دربیاره..بهرحال استریت ها که به این چیزا کاری ندارن..!منتظرن به قول خودشون یه تیکه آس و شاسی بلند ببینن و یکی بزنن تو پیشونیشون و بگن آی آی آی لعنتی عجب بدنی داره!!..و خب معلومه وقتی ما هیچ عکس العملی نشون نمیدیم متعجب میشن و میزارن به حساب بچه + بودن!
    بهرحال با مایکل موافقم..همه هنرش اونطوری بود که ما میخواستیم.....


    یوسف

    پاسخحذف
  2. در مورد موجودی به اسم شکیرا..همون بهتر که چیزی نگم..چون به شدت از اونو امثال اون متنفرم..ولی مایکل یه اسطوره بود واسه من..هیچ وقت اولین بار که دیدمشو یادم نمیره..تو کلیپ REMEMBER THE TIME ..معرکه بود..حیف شد که اینقد زود زندگیش تموم شد..حیف..

    کیا

    پاسخحذف
  3. چی ؟ بچه ی مردمو ضایع می کنی ؟ بیام ضایع کنمت حالتو بگیرم :))؟
    استثنائن توی این یه فقره باهات موافقم .. اون کلیپ چیزی نبود که یه همجنسگرا بخواد ازش لذت ببره ..
    ولی اسوه ی احساسات ، جلوش یه نیش می نداختی کنار لپت تا بگن یارو احساسات داشت :))..
    یادم میاد اون قدیما ، یعنی زمانی که هنوز وبلاگ نداشتم ، فک کنم اوای بهار 88 بود ، توی یکی از وبلاگهای همجنسگراها (البته فیلتر شد و دیگه ندیدم جایی بنویسه) یه مطلب جالبی در مورد این حس نوشته بود ..
    می گفت میل جنسی پله ای نیست ، یعنی نمیشه آدمو به سه قسمت ، همجنسگرا،دگرجنسگرا و دوجنس گرا تقسیم کرد ..
    میل جنسی یه طیف گسترده ای که یک طرفش همجنسگرایی مطلق و طرف دیگش دگرجنس گرایی مطلقه .. و دیگر آدمایی که توی این طیف قرار دارن (حالا بستگی به اینکه کجای این منشور قرار بگیرن) دارای میل به هر دو جنسن ..
    مثلن یکی که همجنسگراست ، دلیل نمیشه مطلقن توی طیف آخر واستاده باشه و احتمال داره نزدیکی های همجنسگرایی مطلق باشه ، یعنی گرایش به جنس موافقش بیشتر از گرایش به جنس مخالفه ..
    در کل مطلب قشنگی به نظرم اومد ، آخه ما همیشه مردمو به همون سه دسته ای که گفتم تقسیم می کنیم و هر کی پاشو از محدوده ی یکی از اون سه گروه فراتر گذاشت دیگه عضوشون نیست ..
    وای من تمام عمرن هیچوقت تا به این حد علمی حرف نزده بودم :-))

    پاسخحذف
  4. خب...عزيزم همون طور كه ما با ديدن يه مدل مرد آمريكايي يا هر چيز ديگه اي به وجد ميايم و تحسينش ميكنيم اونا هم با ديدن شكيرا و امثال اونا حال ميكنن...دليلي نداشت كه بيچاررو ضايع كني...
    زيبايي شناختي تو ذات همه ي آدما هست حالا ما يه تعريف داريم و يه ديدي نسبت بهش و اونا هم يه تعريف ديگه...

    پاسخحذف
  5. حسین جان
    اگه بگم بیا به این جریان گریز چریکی خاتمه بدیم لابد برای من هم متاسف می شی نه؟
    این خط کشی ها رو تو می کنی بین بندگان خدا یا خودشون؟
    فکر می کنم سر کلیپ خواهر شکیرا
    داری همون اشتباهی رو در مورد این دوستت می کنی
    که اون هم اتاقی در گذشته ات در مورد تو می کرد
    چرا فکر نمی کنی هر دو تون دارید در موردش درست فکر می کنید
    مگه هتروها همه در مورد اون خواهر (از نظر کمی و کیفی) هم عقیده ان؟
    یا ماها در مورد برادرهای جیگر دنیای موسیقی و فشن هم سلیقه ایم؟
    تو نبودی که می گفتی به جای زیر سوال بدن طرف
    بهتره واقعیت مون رو بهش بقبولونیم؟
    بی خیال دوستم بی خیال


    سبک بیانت منو یاد اون آقای تیره پوستی می اندازه
    که هر روز می آد تو کانال صلح دنیا می گه:
    اسباب بازی بچه ها فرق می کنه ول لبخندهاشون مثل همه

    پاسخحذف