دوشنبه، بهمن ۰۳، ۱۳۹۰

اعداد مختلط

این پست یه مقداری جنبه ریاضیش بالاست و اگه شما همجنسگرا هستید و دانش ریاضی ندارید میتونید باز استفاده کنید ولی اون لذتش را بصورت کامل نمیبرید.

در ریاضی یه مبحثی هست که بهش میگن مبحث اعداد مختلط. شاید بدونید که اعداد مختلط از یه بخش حقیقی و یه بخش موهومی تشکیل شدن و توی خیلی از رشته‌ها و شاخه‌های علوم کاربرد دارند. 
برای هر عدد مختلط یه عددی وجود داره به نام Conjugate که یه سری ویژگی‌ها داره.
مثلاً اگه یه عدد مختلط را در عدد Conjugate مربوطه ضرب کنیم یا باهاش جمع بزنیم و یا ازش کسر کنیم و اینا هرکدوم یه سری کمیت‌هایی به ما میدن که کلی باعث کوتاه شدن محاسبات میشن.

حالا اینجا را که میخوام بگم اونهایی که مبحث اعداد مختلط را بلدن خیلی خوب درک میکنن چی میگم.
داشتم فکر میکردم اگر برای هر مرد همجنسگرایی یه Conjugate وجود داشته باشه چی میشه.
منظورم اینه که مثلاً من بعنوان یه همجنسگرا یه زنی پیدا کنم که سلایقمون شبیه به همه یعنی مثلاً به یه شخص خاصی علاقه داریم هردومون.
فکرشو بکنید که ما چه چیزهایی داشتیم که با هم بگیم!
مثلاً درمورد قیافه، اخلاق، بدن، صدا، بو، راه‌رفتن، بوسیدن، خوابیدن، تفریحات، غذاهای مورد علاقه و کلاً عادات عشقمون میتونستیم با هم حرف بزنیم. و البته خوب این بستگی به این داشت که همدیگه را بعنوان هوو تحمل کنیم!! :دی
حالا البته نمیخواد بگید مثلاً عشقتون باید بایسکشوال باشه!
خیلی خوب بابا، باشه. حالا شما فعلاً Conjugate منو پیدا کنید بعد اینها را یه جوری حل میکنیم.
دوست دارم اسم Conjugate خودم را بذارم حسین کانجوگیت! امیدوارم یه روزی بتونم با حسین کانجوگیت صحبت کنم و ببینم چه چیزهایی برای گفتن داریم :دی

۱۳ نظر:

  1. یعنی همه این مدت که نبودی داشتی محاسبات پیچیده ریاضی رو حل میکردی؟! :دی

    این چیزی که میگی شبیه سلایق یه خواهر برادر میتونه باشه..که مثلا برادره همجنسگرا باشه و خواهره دگرجنسگرا..که سلیقه هاشون تو خیلی چیزا شبیه همه..

    یوسف

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام یوسف جان
      راستش این چند وقتی که نبودم درواقع چیزی نداشتم برای گفتن
      البته داشتم ولی توی مود نوشتن نبودم تا بالاخره بر تنبلی فائق اومدیم :دی

      راستش درمورد خواهر و برادر شاید سلیقه‌ها خیلی شبیه باشه و اینی که بگی درست باشه ولی یه جوریه! قبول کن یه جوریه که یه خواهر برادر درباره مثلاً خوابیدن با یکی صحبت کنن
      ولی خوب کلاً من دوست دارم کانجوگیتم را ببینم و ببینم اون راجع به عشق من چی میگه و چه حرفهایی میتونیم بهم بزنیم

      حذف
  2. یه مدتی نبودی کلی ذوق کرده بودیم و نفس راحت کشیده بودیم که گرفتنت .. اه ، چقدر اینا بی عرضه ان :))
    ریاضی رو تا جایی که مثلثات توش نباشه مطرح کن ، از اون به بعدشو دیگه ..........

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. باشه حاج حسین
      از قدیم گفتن بادمجون بم آفت نداره
      ما را نمیگیرن
      فقط کالیبرمون رفته بود بالا
      خوشم میاد شما ریاضی را تا مثلثات خوندید، ما معلممون بیشتر از اعداد مختلط درس نداد. یعنی هنوز هم داره درس میده و من باید هی از این اعداد مختلط بالا و پایین کنم. ایشالا درس ما هم مثل شما به مثلثات میرسه :))))))

      حذف
  3. اگه تخیلت اینقدر بالنده نبود که اسم بلاگت این نمی شد. علی به من ایراد می گیره که تو چرا ناراحت نیستی. باید بیاد ببینه گی ها این طور که معلومه تقریبا اصلا ناراحت نیستن خیلی هم خوش حالن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. الآن منظور از تخیل اینه که این بحث اعداد مختلط تخیلیه یا اینکه اساساً بحث خوشحال بودن یه بحث تخیلیه؟؟
      میشه توضیح بیشتر بدی چون من که ملتفت منظور نشدم :دی

      حذف
  4. فكر كنم اعداد مختلط اولين مبحث درس رياضي مهندسي تون باشه! حسين جون. بعد از اين فكر كنم بايد منتظر سري و تبديل فوريه و توابع هارمونيك و ... باشيم! علاقه مند هستم ببينيم با اين مباحث چيكار ميكني.
    البته افسوس ميخورم كه چرا ديگه دنباله و سريها رو نميخونيم . نه الا با آزمون همجنسگرايي (همگرايي) كوشي ميتونستيم همجنسگرايي (همگرايي) يكي رو اثبات يا رد كنيم :دي

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. به به
      حاج کاوه! منور فرمودید
      قدم رنجه فرمودید
      این آزمون کوشی را خوب اومدی، احتمالاً واسه اونم یه ایدخ به ذهنم برسه که چطوری با چندتا مشتق گرفتن مشخص کنم که کی همجنسگراست. تو رو که نتونستیم مشخص کنیم، حالا ببینیم واسه آیندگان میشه با کوشی-ریمان یه کاریش کرد یا نه
      فوریه و اینا دیگه میره تو مباحث اون یکی استاد که خانمه! فعلاً همین مباحث متغیرها و توابع مختلط را بچسب

      کانجوگیتم باش! کانجوگیت دلم باش. نظرت راجع به عشقم چیه؟

      حذف
    2. اي بابا چقدر دوست داري كه هوو داشته باشي!!!
      ولي من كه كانجوگيتت نيستم در مورد عشقت !

      حذف
    3. خوشم میاد چشم و دلت پاکه و به عشق من نظر سوء نداری :)))))

      حذف
  5. عجب جالب بود اين كانجوگيتت... دوس داشتمش... البته در كمال ناباوري و ناراحتي چند بار واسه من پيش اومده... ميدوني كي ؟! وقتي اونايي كه دوسشون دارم (عاشقشون مي شم) قصد ازدواج مي كنن و بعد نامزدهاي محترمشون ميان با من به عنوان صميمي ترين دوست طرف صحبت مي كنن و كلي از طرف تعريف مي كنن... اما هميشه حيفم ميومد كه خيلي وارد جزئيات توي تعريف كردن از طرف نمي رفتن... :دي ( البته ٢ بار بيشتر نبوده ها، نگي اين نويد هرجاييه)

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. سلام
      جالبه پس!
      چه حسی داره که با کانجوگیتت حرف بزنی؟ حسش خوبه یا بده؟
      ما که توفیق نداشتیم برای چنین امری :)

      حذف
  6. سلام :)
    اينكه يكي در مورد عشقت حرف بزنه خيلي عاليه... و چون من اشراف بيشتري نسبت به طرف داشتم، اطلاعاتم بيشتر بود اما از اونجا كه نمي تونم چيزي بگم خيلي بهم فشار ميومد... حالا تازه اگه كامينگ اوت كرده باشي هم باز نميشه چيز زيادي گفت چرا ؟ چون اوني كه كانجوگيتت شده اگه بفهمه كه تو هم با طرف ارتباط داشتي كه اونوقت فاجعه ببار مياد... مگه اينكه اون طرف اول بايسكسوال باشه دختره هم لز باشه تو هم كاينگ اوت كرده بشي... وااااي عجب شير تو شيري شد.... خودمم گيج شدم.... خلاصش اينكه با اينكه اولش جالب به نظر مياد اما آخرش نميتونه خوب باشه... مگه اينكه توي مدينه فاضله باشي و همه روشنفكر باشن...
    راستي، از مقاله دكتر نراقي ممنون... خيلي عالي بود...

    ارادتمند
    نويد 

    پاسخحذف