یکشنبه، تیر ۱۳، ۱۳۸۹

عذر خواهی

این پست قبلی یعنی توضیح معنای اصطلاح «قاشقی» با استقبال چشمگیر دوستان روبرو شد. البته وقتی میگم استقبال حالا میتونه از هر نوعی باشه... از تمجید گرفته تا تقبیح.... یه طیف وسیع!

ولی در این بین دوست عزیز پسرك تنها کامنت گذاشته که:
اصلا از پستت خوشم نیومد
بنظرم کمال بی اخلاقی بود
این خودش ترویج اصطلاحات بی ادبانه ای از این قبیله
متاسفم واقعا

خوب در واقع سوء تفاهم شده!
من قصدم از گذاشتن این پست توهین به اشخاص یا آموزش کلمات بی‌ادبانه نبوده. اصلاً من این لغت را تا چند روز پیش حتی نشنیده بودم.
وقتی هم شنیدم تا ۵ دقیقه بصورت بی‌امان می‌خندیدم و تا آخر شب هم هروقت یادش میفتادم هی میخندیدم.
بنظرتون کار بدی بود که شادی خودم را با شما تقسیم کنم؟!
در هر صورت اگر این وسط ناخواسته به کسی توهین شده و یا کلمات بی‌ادبانه ترویج شده، عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم که دیگه از این اعمال قبیح از من سر نزنه! خداییش من خیلی بچه مثبت هستم. میبینید که این اصطلاح کذا را هم تو عمرم نشنیده بودم.
خلاصه ...  ببخشید دوستان!

۱ نظر:

  1. بهرحال همه در گذاشتن پست آزاد هستن..همه هم در حد خودشون بی ادب!..:-)) پس لزومی نداره معلم اخلاق باشیم یا تعیین کنیم چی خوبه چی بد..! :-)
    هر کس نظری داره..شاید نیاز به گذاشتن پست در این رابطه نبود..بهر حال پست خیلی خنده داری بود..منم هنوز دارم میخندم!..

    یوسف

    پاسخحذف