دوشنبه، تیر ۲۱، ۱۳۸۹

بسته امنیتی ۱

با این دستکاری که توی لینک‌های وبلاگم انجام دادم شاید یه ذره ظاهر لینکدونی وبلاگم شلوغ شده، ولی دوستان من بدونید که این کار را برای حفظ امنیت خودتون انجام دادم.
بنظرم هرکسی حق داره بدونه که وقتی روی لینکی توی وبلاگ من کلیک میکنه بعدش به چه سایتی هدایت میشه!
یه سایت تقریباً امن یا سایتی که برادران سایبری امام زمان (عج) می‌تونن به اطلاعات کاربرانش دسترسی داشته باشن.
از این به بعد اگر تا حدودی به وبلاگ‌های تحت سیستم Blogspot و Wordpress اطمینان دارید، به وبلاگ‌های تحت میهن‌بلاگ و بلاگفا اصلاً اطمینان نداشته باشید.
حالا شاید بپرسید چرا در مورد بلاگ‌اسپات و وردپرس می‌گم تا حدودی؟!
آخه اگر توی اونها از Webgozar استفاده بشه از نظر من امنیتشون زیر سؤال رفته.
 
برای اطلاعات بیشتر به پست «لطفاً مراعات کنید» من مراجعه فرمائید.

ولی دوباره عاجزانه خواهش می‌کنم که به این نکات ریز دقت وافی بفرمائید.

۴ نظر:

  1. کی من بخوام عمومو ضایع کنم ؟ .. مگه من بچه قول بده ام :))
    نیگا عمو ، من با این سن کمم می دونم ، آدم تو دستشویی میرینه نه تو حموم ، آدم تو حموم یه جور دیگه خالی میشه ;-)
    تو هم خالی شدن تو وبلاگو با حموم یکی دونستی ، پس حالا از جلو حسابی خرابکاری کردی :))
    عمو جون می خوام یه چی بگم خجالت می کشم .. امروز هوس آناناس کردم .. آب آناناس لطفن .. :"))
    -----------
    من باید یه ملاقاتی با این برادران سایبری داشته باشم .. آدرس خونتون چی بود ؟ :-))

    پاسخحذف
  2. جالب بود حسین جان!
    ممنون از نکات امنیتی که تذکر دادی؛ راستش موافقم که احتیاط شرط عقله و آدم پشیمون نمیشه اگه یه کم حواسش بیشتر جمع باشه :-)

    پاسخحذف
  3. ما هم از "سایتمتر" استفاده میکنیم..فکر میکنم امکانات و سرعتش هم از وبگذر بهتره..امنیتش هم که بماند! :-)

    یوسف

    پاسخحذف