چهارشنبه، تیر ۱۶، ۱۳۸۹

یه مشکل جدید

امروز توی وبلاگ پسران رباط کریم 0229 با پست زیر روبرو شدم:
بچه ها من بالاخره اوني رو كه مي خواستم پيدا كردم اما گ.ي نيست اما قبول كرد همو ببينيم رفتم خونش خيلي پسر خوبيه اما نمي دونم چرا منو خوب درك نمي كنه و ازم خجالت مي كشيد اما تو همون ديدار اول ازم  ... خواست خيلي هم زود ارضا شد اما گفت چون پرورش اندام كار ميكنم نمي تونم باهات باشم الان كه يه روز گذشته جواب تلمو نميده اس م اس هم جواب نميده من واقعا دوسش دارم  چيكار بايد انجام بدم كمكم كنيد نمي خوام از دستش بدم راهنماييم كنيد اگه كسي ميدونه چيكار بايد كنم كمكم كنه ممنون ميشم دوستان يه راهي جلو پام بذاريد اولش بهم گفت بعضي وقتا مي توني بياي اينجا اما حالا جواب نمي ده چيكار كنم ؟
دوستی که این پست را نوشته بود از همه‌ی ما طلب کمک کرده و شایسته است که بهش کمک کنیم.
البته این پست را که دیدم آه از نهادم برآمد که تا حالا مشکلمون توجیه دگرجنسگراها بود که «یه همجنسگرا را نمیشه تغییر داد و دگرجنسگراش کرد» و الآن یه مشکل بزرگتر به مشکلات ما همجنسگراها اضافه شده.
در واقع مشکل جدید جامعه‌ی همجنسگرای ایران تفهیم این نکته به همجنسگراهاست که «یه دگرجنسگرا را نمیشه تغییر داد و همجنسگراش کرد»
خدا به داد هممون برسه که هرروز که میگذره بجای حل شدن مشکلات، یه سری مشکل بزرگتر به قبلیها اضافه میشه!

۴ نظر:

  1. به نظرم مشکل ایشون فراتر از یه مشکله و فک نمیکنم با راه حل های ما حل بشه..!بعضی ها به این صورت باید قربانی بشن تا تجربه ای برای دیگران باشن!

    شاید بی رحمانه باشه..اما یه انسان میدونه چی براش خوبه و چی بد..حتی اگه بی تجربه باشه!..چطور کسی که ادعای همجنسگرایی داره میاد وجودشو میسپاره دست یه متجاوز استریت؟!

    من فکر میکنم کسی که هوس رو در اولویت قرار میده گرایش خودشم فراموش میکنه..و این میشه نتیجه اش!..نمونه هاشو دیدم..متاسفانه اینها تا آخر همین راه رو خواهند رفت و به این آسیب ها عادت میکنن!

    یوسف

    پاسخحذف
  2. خب من با نظر یوسف مخالفم ..
    عاشق شدن کار دله .. نمیشه بهش گفت : دل جون ،عاشق فلانی میشی و عاشق فلانی نمیشی .. چون اولیه هم حسه و دومیه نه ..
    البته فکر نمی کنم این دوست خوبمون عاشق شده باشه ، به نظرم فقط خواسته یه خلائی رو توی زندگیش پر کنه که داره راهو اشتباه میره ..
    ولی حتا اگرم عشق واقعی باشه منم نمی تونم واسش لالایی بخونم ، اگه بلد بودم خودم خوابم می برد ..
    --------------------------------
    وای من با خاله بازی موافقم .. بیا عروسکامونو بیاریم ..
    عروسک قشنگ من دامن داره .. بابا دیگه شلوار لی می پوشه ;-) :-))

    پاسخحذف
  3. براي اين دوستمون واقعا متآسفم
    اسم اين كارو نميشه عشق گذاشت...فقط ارضاي تميلات حيواني چون از همجنسگراها ميترسن آقا!!
    آخه من در جريان جزئيات كامل هستم... اسم اين آقا رو هم نبايد همجنسگرا گذاشت...
    براش متاسفم...همين

    پاسخحذف
  4. راستش من چند بارازطریق مسنجر با این دوستمون چت کردم و حتا ازش دعوت کردم که توی یکی از نشستهای ما حضور پیدا کنه اما اون فقط به چیزدیگه ای فکر میکرد.فکرکنم تقصیرخودشه واین درسی میشه براش تا بهتر بتونه با دنیای خودش کناربیاد. بعد ازاین قضیه ه مبهش گفتم که اون پسره فقط ازش سوئ استفاده کرده و الان هم قاه قاه داره بهش میخنده.

    پاسخحذف