سه‌شنبه، تیر ۲۲، ۱۳۸۹

حق انتشار

دوستان عزیزی که به من لطف دارید و در نظرسنجی وبلاگم شرکت می‌کنید!!
به مناسبت پنجاهمین پست وبلاگم، شایسته دیدم که در مورد حق انتشار مطالب پست‌های «بسته امنیتی ۱» و «لطفاً مراعات کنید» توضیح کوتاهی بدهم.
از آنجایی که مطالب دو پست مذکور یه جورایی عام‌المنفعه است و  مهمتر از آن برای ما همجنسگراها خاص‌المنفعه است، همینجا اعلام می‌کنم که نقل و انتشار مطالب آنها، البته بطوری که معنا و مفهوم آنها تغییر کلی نکند، در وبلاگ دوستان بلامانع است. باشد که مفید فایده بیفتد!!

به زودی توی لینکدونی وبلاگم مشخص می‌کنم که کدام یک از دوستان توی وبلاگش از وبگذر استفاده کرده! آخه گاهی اوقات ممکنه که اسکریپت وبگذر را توی صفحشون نبینید، یعنی یه جورایی صفحشون شلوغ باشه و یا Hidden بشه! این هم از حقوق شماست که بدونید توی سایتی میرید که وبگذر داره!

۱۲ نظر:

  1. عزمتو جزم کردی پاتو بذاری رو دم منه بیچاره فقط . اوم ؟ .. ای عموی بد ..
    اگه من لوت ندادم .. حالا واستا :-))
    اما عمویی دیگه .. چیکارت کنم ؟ حاضرم رشوه بگیرم و لوت ندم ;-)
    روزی یه آیس پک .. اوم .. عادلانستا .. قبول کن مشتری شیم .. :-))

    پاسخحذف
  2. حق انتشار.. :-))

    خوب کاری میکنی..وبگذری ها و حتی بلاگفایی هارو معرفی کن تا ما بدونیم وقتی بهشون سر میزنیم خودمونو ایمن و تجهیز کنیم!..باشد تا رستگار شوند!! :دی

    یوسف

    پاسخحذف
  3. دست و پنجولت درد نکنه حسین جان!
    واقعا با خوندن این مطالبت احساس امنیت می کنم...
    امیدوارم با این اخطار زودتر همه دوستان از بلاگفا و وبگذر دست بکشن :-)

    پاسخحذف
  4. میگم عمو جون ، قصد نداری آپ کنی؟ .. بعد من بیام نظر بذارم واست و ت هم کلی ذوق کنی و خوشحال شی ؟ :-))

    پاسخحذف
  5. اگه یه روزدگرباشان یه سازمان ضد جاسوسی زدن ازشون میخوام حتمن تو رو استخدام کنن. حسین جان عزیزدلم قربون اون فضای امنیتی تو برم من آخه این برادران گمتام که اندازه شما عثل و هوش ندارند که...

    پاسخحذف
  6. کلک ، راستشو بگو ، چیو نمی خوای به طرفت بگی از قسمت خصوصی هر فرد دفاع می کنی ؟ .. ;-)
    خب اگه قراره با راست گفتن ما بخش خصوصی زندگیمون از بین بره ، پس چطور می تونی ادعا کنی هر کسی حق داره این بخشو داشته باشه .. ؟
    خب هر کسی که بخش خصوصی داره ، حق اینو هم داره که نگهش داشتهباشه و حالا شاید بعضی جاها برای نگه داشتنش متوسل به دروغ هم بشه..
    حالا سوال ، دروغ نگیم ، یا بخش خصوصی نداشته باشیم ؟
    کاش تو بلاگفا نظر می دادی ، آخه اونجا می خوام اینو رو بحث بذارم ..

    پاسخحذف
  7. آقای کیبورد ، من الان با شما بودم بیا تو بلاگفا نظر بده .. شنیدی مانیتور ..؟ .. آها .. با تو هم بودم اسپیکر :-))
    عزیم دوست فرق می کنه با شریک .. آدم خیلی راحت این حرفو می تونه به دوستش بزنه و بذار کف دهنش اما شریک و همراه زندگی .. حسابش جداست ..
    منظورم از بخش خصوصی مسئله ی به مهمیه ایدز نیست .. این حق طرف مقابلمه که از یه چنین موضوعی با خبر باشه ..
    اوهم ، طره رفتن باز هم برای عوام خوبه ، ولی وقتی طرف حسابت شرک زندگیت میشه موضوع فرق می کنه ..

    پاسخحذف
  8. نه خوشم اومد ، به نکته ی مهمی اشاره کردی .. خدائیش منم چشمم آب نمی خوره عوض شی :))
    ببین اگه اعتقاد داری طرف مقابلت باید بهت احترام بذاره تو هم باید به عشقی که اون داره به پات میریزه احترام بذاری ..
    یعنی دقیقن به همین اندازه باید انتظار داشته باشی اونم رازهاشو به تو نگه .. خب این دیگه چه جور زندگی مشترکی به حساب میاد ؟

    پاسخحذف
  9. به به آقای تناقضی نمی بینی :-))
    خب این خوبه که به رازهای اون احترام می ذاری ..
    مسلمن اونم به رازهای تو احترام می ذاره ..
    تو واسه خودت راز داری ، اون واسه خودش راز داره ، پس واسه چی دارین میگین ما زندگی مشترک دارین ؟
    این بحث راز من راز اون فکر نمی کنی ممکنه باعث بی اعتمادی بشه ؟

    پاسخحذف
  10. ای کاش من یه عکس داشتم ازت .. همین الان میدادم به برادران مفلس بسیجی تا تحت تعقیب بین المللی قرار بگیری :-))
    درسته اما باز هم منو چندان قانع نکرد ..
    یه مثال می زنم .. تو خانواده ی ما یه دعوایی پیش میاد با یه بحثی که حالا خصوصیه .. شریک من ، برای من محرمه رازه .. از یه طرف می تونم بهش بگم ، چون هیچ چیزی رو نمی تونم به اون نگم .. از یه طرف هم یه بحث خصوصیه خانواده ی منه .. تصمیم میگیرم نگم .. بعدها اون متوجه میشه .. حق داره از من ناراحت بشه که چرا بهش نگفتم ؟
    به نظر خودت جواب سوالت خودت چیه ؟
    چه چیزهایی را توی زندگی میشه بعنوان راز نگه داشت و چه چیزهایی را موظفیم که بگیم؟!

    پاسخحذف
  11. حالا بذار شریک زندگیت پیدا بشه .. دو به هم زنی پتتو می ریزم رو آب می گم این حسین خیلی چیزارو بهت نمیگه :-))
    یک حالی میده :))
    اما به نظر من اگه شاکی بشه حق داره

    پاسخحذف
  12. خب میشه یه جور روز ملی واسه ما... ما که همه چیمون مجازی اینم روش. حداقلش اینه که یه روزی هستش که من و هم حسام واسه خودمون گرامی میداریمش....

    پاسخحذف