یکشنبه، تیر ۱۳، ۱۳۸۹

چقدر خوبه

جای شما خالی!
امشب رفته بودم استخر.... خیلی خوش گذشت.
ولی توی راه که داشتم میرفتم، با خودم فکر میکردم که چقدر خوبه این مود وبلاگ‌های بروبچه‌های همجنسگرا تغییر کرده. دیگه خیلی کم میبینی از مسائل مربوط به یک‌سوم میانی بدن بنویسن. بیشتر بچه‌های وبلاگ‌نویس همجنسگرا توی وبلاگ‌هاشون دارن از زندگیشون، از عشقشون، از کارشون، از احساسات پاکشون و خیلی چیزای اینطوری می‌نویسن. از اون جالبتر اینه که خیلی از تحلیل‌های سیاسی و مذهبی و اجتماعی و اقتصادی و ... هم توشون دیده می‌شه و انصافاً چون هرکی درباره اون چیزی که تبحر داره می‌نویسه، اکثر این تحلیل‌ها هم خیلی خوندنی و مشت هستن.
القصه فکر میکنم با این روند، انسان‌های دگرجنسگرا بهتر بتونن احساسات ما را درک کنن. لااقل میبینن که ما هم یه سری آدم‌ها هستیم مثل اونها.
خیلی خوشحالم..... شما چطور؟

۱۳ نظر:

  1. ..منم همیشه میگم نباید همجنسگراهارو دست کم گرفت..چرا که اعتقاد دارم حتی باهوش تر از استریت ها هستن..و اینو با افتخار میگم..!

    یوسف

    پاسخحذف
  2. د نه دیگه ، اومدی نسازی .. کی گفته ما آدمیم ؟ ما هممون فرشته ایم ;-) .. اومدیم یهسر تو زمین صفا سیطی بعدش بر می گردیم :-) .. ما رو قاطیه این زمینی ها نکن :-))
    ببینم استخر خوش گذشت ؟ غرق نشدی ؟ ! :-))

    پاسخحذف
  3. دِ نه دیگه!! :))
    اومدی و نسازی
    من و غرق شدن؟ من ته خفن شنا هستم. به خیلی‌ها همین آقا حسینت شنا یاد داده! کسانی که حتی شنای سگی هم بلد نبودن.
    کلاً من وقتی میرم استخر خیلی سبک میشم. خیلی بهم خوش میگذره!

    پاسخحذف
  4. كيه كه توي استخر بهش خوش نگذره؟
    حسين جان ما نه آدميم و نه فرشته...
    ما يه سري بُت هستيم كه بايد مورد پرستش واقع بشيم

    پاسخحذف
  5. :-))
    خوب بلدی متلک بگی کلک ;-)
    جون من اینقدر بلدی ؟ .. بابا بی معرفت به همه که یاد میدی لااقل به هم اسم خودتم یاد بده دیگه ..
    من اگه پامو بذارم تو آب دیگه باید ته استخر پیدام کنن :-)) .. فقط گاهی وقتا خودمو عین قورباغه ی واااز می کنم میام رو آب .. همین :-))
    میگم منم حرفه ایما .. برم تو مسابقات کشوری شرکت کنم شاید یه جامی ، کاسه ای ، حلب روغنی چیزی بهم دادن :-)))

    پاسخحذف
  6. حسین جون!
    من که هرچقدر جون بکنم، توی متلک‌پروندن به پای هم‌اسمم نمیرسم
    ولی از شوخی گذشته من توی یاددادن شنا هم‌اسم و غیر هم‌اسم برام فرقی نداره! من خیلی دوست دارم به دیگران شنا یاد بدم. چون ورزش مفرحیه! اما پول استخر را خودت باید حساب کنی!
    میدونی که؟!! ...

    پاسخحذف
  7. خب عزيزم اگه منظورت از اين پست منم !!
    بايد بگم:بله...هنوز نتونستي منو كشف كني...البته داري كم كم پي ميبري به علم و دانش سرشار من!!!
    در رابطه با شنا:عزيزم تو با اون جثه ي نه چندان ظريف و يكم فقط يكم...آره...فقط يه كم تپولت جالبه كه ميتوني شنا كني و روي آب شناور باشي!!
    البته ببخشيد كه رك بودم برادر حسين اخوي جان (چشمك)

    پاسخحذف
  8. اخوی (اندوه جون) متوجه شدی ما داریم توی وبلاگهامون باهم چت می‌کنیم؟! ......

    منظورت از این پست کدوم پسته؟
    منظورت چیه که من هنوز تو را نشناختم؟

    بابا چرا کسی باور نمیکنه که من تربیت‌بدنی ۲ را شنا داشتم و ۲۰ شدم؟
    (چشمک)

    پاسخحذف
  9. ای بابا ، دیگه داری شکسته نفسی می کنی :-))
    د نه دیگه
    اومدی نسازی :-))
    تو خیلی با مرام تر از این حرفایی .. من می دونم ..اصولن همه ی حسینا خیلی با مرامن ;-)
    من هی اصرار می کنم نه نمی خواد .. مرسی .. این کارا چیه .. اما تو هم پول استخرو حصاب می کنی .. هم پول 2تا بستنی آیس پکو هم سر ظهری منو میبری پیتزا فلفلی ..
    وای دیگه مرامت کشت منو ، بابا یه شنا یاد گرفتن که قابل این حرفارو نداشت :-))

    پاسخحذف
  10. بابا حسین‌جون من که کم آوردم!! :))
    اومدی نسازی :-))
    تو خیلی با مرام تر از این حرفایی .. من می دونم ..اصولن همه ی حسینا خیلی با مرامن ;-)
    آخه چرا خودت پول همه را حساب کرده بودی؟
    جدی اگه مهلت میدادی من از تو جیبم پول در می‌آوردم.... نه بذار من حساب کنم... باید پولت را پس بگیری!! راستش اگر آدم مفلسی نبودم من حساب می‌کردم... خیلی کار خوبی کردی که حساب کردی... چقدر بامرامی حسین‌خان!!
    :قهقهه

    پاسخحذف
  11. وای این قهقه ی آخرش دیگه نابودم کرد :-))
    ا ، من اصولن تا بزرگتری هست اصلن دست به جیب نمی کنم .. :-))
    گفتی مفلسی ، اول اینکه خدا نکنه مفلس باشی پسر .. :-)
    و دوم اینکه حداقل یه دست لباسو که داری .. خب از لباس رو می گذریم ، دیگه شورتتو که می تونی بفروشی و حساب کنی :-)))
    یعنی تو هم حساب یارو رو نکردی ؟ ..بابا پس حال کنیم دیگه ، جفتمون یه استخر مجازی افتادیم ;-)
    وای اینو طاقت نمیارم نگم :
    مرام فقط مرام حسین ;-) :-))

    پاسخحذف
  12. ببینم حسین جون!
    اگه یه بزرگتر بهت بگه پول استخرو حساب کنی که دیگه حرف گوش می‌کنی! نه؟!
    درست نیست حرف بزرگتر روی زمین بمونه.
    شورت من مامان‌دوزه عزیزم. الآن سالهاست که کسی شورت مامان‌دوز نمی‌خره!
    :))
    من هم موافقم:
    مرام فقط مرام حسین ;-) :-))

    پاسخحذف