سه‌شنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۸۹

هیچوقت سناریوهاتون را به فیلم‌ساز غیرآمریکایی ندین

با اینکه چند روزیه حال و فرصت وبلاگ‌نویسی نداشتم ولی لازم دیدم احتمالاً آخرین پست خودم را بنویسم. آخه الآن دارم آماده میشم که برم مسافرت و شاید تا برگردم اصلاً فرصت وبلاگ‌نویسی دست نده و شاید اصلاً سفر باعث شد یادم بره که همجنسگرا هستم!!
:)
حالا خواستم که چون دوستمون احمد توی پست اخیرش چندتایی فیلم ژانر همجنسگرایی معرفی کرده من هم کم نیارم و یه سریال معروف را معرفی کنم.
اگر فرصت کردید سریال Queer As Folk را ببینید. شاید چیز خاصی جز سرگرمی نداشته باشه ولی یه سری واقعیت‌های تلخ و یه سری نکات آموزشی را بیان میکنه که دیدنشون خالی از لطف نیست.
این سریال دارای دو نسخه هستش. یکی نسخه ساخت انگلستان که من دیدمش و یکی نسخه ساخت آمریکا که تا الآن تونستم دو قسمت اولش را ببینم.
وقتی نسخه آمریکایی را با نسخه انگلیسی مقایسه کردم متوجه شدم که این آمریکایی‌ها عجب فیلم‌سازهای دست‌طلایی هستن. خیلی زیبا این سریال را ساختن. .. در مقابل نسخه انگلیسی بیشتر از یه نگاه ارزش نداره.
یادتون باشه که فیلمهاتون را فقط به فیلم‌سازهای آمریکایی بدین که بسازن چون خیلی چیز نابی از آب در میاد

۸ نظر:

  1. آی !یکی بیاد داستانای منو فیلم کنه!حراجش کردم!

    پاسخحذف
  2. زیاد حوصله ی دیدن سریال نداشتم تا حالا ولی این یکی اگر گیرم بیاد حتما نیگاش میکنم!
    کجا داری میری شیطون که همجنسگراییت یادت میره؟اگر همچین جایی هست دست ما رو هم بگیر!

    پاسخحذف
  3. به بری مسافرت ؟ کجا به سلامتی ؟ .. به امید خدا کهریزک یا جای خوش آب و هواتری پیدا کردی ؟ ;-)

    پاسخحذف
  4. دمت گرم بابت راهنماییت...همین الام میخواستم با یه فیلم ساز فرانسوی قرار د اد ببندم که با خوندن این ÷ستت منصرف شدم...الان فیلم ساز فرانسویه هم کنارمه... داره میخونه...چشاش شده کاسه خون!! (چشمک )
    آره عزیزم بجز منو تو فرشاد که به من گفت که داری میری سفر و کل جماعتی که این ÷ستت رو می خونن دیگه کسی از سفر کاری و محرمانه ی تو خبری نداره ... خیالت راحت کسی چیزی نمیفهمه!!

    پاسخحذف
  5. خوش بگذره ، فقط سوغاتی یادت نره ها ;-)
    من جلوی در دروازه ی شهر میشینم فقط به امید سوغاتی هاتا :-))

    پاسخحذف
  6. میگم حسین جان لیست چند تا از کارهات که غیرازفیلم دیدن انجام میدی رو لیست میکنی؟

    پاسخحذف
  7. فیلم فقط فیلم آمریکایی!! همین و بس! :دی
    مسافرت خوش بگذره..اما زودی برگرد به وبلاگستان!.. :-)

    یوسف

    پاسخحذف
  8. ممنون حسین جان؛ پیشنهاد جالبی بود! :)
    منم این فیلم رو دارم میبینم؛ تا حالا 6-7 قسمتش رو دیدم و عالیه! کلی هم بازیگر زیبارو داره که البته باید سعی کنیم که توقعمون رو بالا نبرن! P:
    منم توصیه میکنم همه این سریال رو ببینن!
    امیدوارم سفرت بی خطر باشه و زود برگردی!

    پاسخحذف