پنجشنبه، تیر ۱۷، ۱۳۸۹

آواتار

خیال نکنید که می‌خوام راجع به فیلم تخیلی آواتار بنویسم.
امروز یه ایده‌ی جالب راجع به آواتار بلاگم به ذهنم رسید که اجراش کردم و بین خودمون باشه خیلی هم از این ایده‌ی ناب لذت بردم....
بنظرتون این ایده از کجا اومده؟
بعید میدونم کسی بتونه حدس بزنه! ولی حال کردم یه مسابقه برگزار کنم. جایزش هم احتمالاً نفیسه!
سؤالش هم اینه که بنظرتون ایده‌ی این آواتار چی بوده؟
میترسم راهنمایی کنم و هویتم پیش همتون لو بره!
اگرچه ممکنه در نگاه اول خیلی سخت بنظر بیاد ولی اگر معنیش را بهتون بگم می‌خندید!

۳ نظر:

  1. ..والا جوابش خیلی سخته!چیزی که در ظاهر به ذهن همه میرسه یه قلبه که میخواد عشق رو گوش زد کنه..!بیشتر از اونش دیگه فقط خودت میدونی!!..
    حالا جایزه اش چی هس؟!.. :-))

    یوسف

    پاسخحذف
  2. دیدی گفتم بند یه آفتابه آبه ;-)
    واستا ببینم ، نکنه ایدشو از من کش رفتی خودم خبر ندارم ؟ هان :-))

    پاسخحذف
  3. به نظرم دیدگاهمون و کلا تفکراتمون متفاوته اما میشه از اشتراکات به نتیجه رسید بهتره این بحثه همین جاد کاتش کنیم...
    موفق باشی ...

    پاسخحذف