چهارشنبه، مهر ۱۴، ۱۳۸۹

من هم میخوام

امشب داشتم پست روزهای خوب دوستان عزیز، نقطه چین ها را میخوندم!
اولاً خوشحال شدم که این دو تا کبوتر عاشق اینقدر خوب تونستن با مشکلات کنار بیان و یه زندگی  دوست داشتنی واسه خودشون بسازن! امیدوارم همیشه خوش باشن.
ولی خوب یه لحظه احساس تنهایی بر من مستولی شد! آخه من هنوز تنهام و عشقی ندارم که شب در کنارش آروم بگیرم!
یکی از مشکلات من اینه که خیلی کم ایران میام و توی این کشور عراق هم که هستم وضع همجنسگراها بدتر از ایرانه!
البته اگه وضع همجنسگراها توی عراق بهتر از ایران بود، باز هم نمیتونستم به عشق برسم، چون فکر میکنم توی یه زندگی عاشقانه، اولین فاکتور اینه که زبون همدیگه را بفهمیم، و خوب من هنوز هم توی فهمیدن عراقی مشکل دارم. با انگلیسی هم نمیشه شب را به رختخواب رفت، چون اون موقع هردومون نمیفهمیم طرف مقابل چی میگه؟!
کاش ما هم از تنهایی در بیایم!
:دی

۶ نظر:

  1. وضع عراق اگه بدتر از ایران باشه وحشتناک هم به نظر میاد..اما این دلیل نمیشه خالی از عشق باشه..حتما پیداش میکنی..به امید پیدا کردنش...:-)

    یوسف

    پاسخحذف
  2. مردای عراقی سکسین :)

    ولی عربن دیگه.....

    پاسخحذف
  3. خوب چرا از ایران وارد نمیکنی؟! :)
    چند وقت پیش یه خبری بود میگفت که ببخشیدا روم به دیوار توی عراق مقعد همجنس گرا ها رو با چسب میبندن و خب معلومه دیگه چی به سرشون میاد.منبع هم موثق بود یادم نیست شاید بی بی سی بود.
    راستی وبلاگت هم مثل اینکه توی فید وارد شد،تبریک میگم ، منم الان از اونجا متوجه شدم به روز شدی.مرسی.

    پاسخحذف
  4. منم وقتی پست نقطه چین ها رو خوندم حس بچه ای رو داشتم که از پشت ویترین به عروسک نیگا میکنه و حسرت داشتنش رو میخوره.
    آها راستی اگه مشکلت فقط رختخوابه(توی پستت بیشتر از اینکه شب کسی رو نداری و اینا حرف زدی) مشکلی نیست که ، سکس یه زبان بین المللیه! همه میفهمنش.لازم نیست هم زبون باشین

    پاسخحذف
  5. نمی دونم می تونی تغییر لوکیشن بدی.امااگر بری بحرین اونجا همه فارسی بلدن.پسرای بحرینی هم خیلی شبیه پسرای ایرانی اند.

    پاسخحذف