جمعه، مهر ۱۶، ۱۳۸۹

عشق افلاطونی 2

توی پست قبلی، یعنی "عشق افلاطونی" یه توضیحاتی راجع به عشق افلاطونی و عشق غیر افلاطونی داده بودم که به معنی کلمه گمراه کننده و نادرست بود. چطوری بگم؟ فکر میکنم که همه چیز، از دکتر آرش نراقی تا تلویزیون بی.بی.سی و امثالهم دست به دست هم داده بودند که من دچار سوء برداشت از عشق افلاطونی بشم!

"عشق افلاطونی" یعنی عشقی که در اون رابطه جنسی مطرح نباشه! یه جورایی عشق فقط بخاطر خدا، یه چیزی شبیه عشق پدر و مادر به فرزندان.

من البته معذرت خواهی میکنم و شما هم اگر مطابق با پست Forgive and Forget قسمت دوم، من را ببخشید(البته فراموش نکنید) به تقوا نزدیکتر است! :دی
اصلاً نمیدونم چرا بدون حتی یک نگاه به دیکشنری و یا ویکیپدیا یه همچین برداشتی درباره عشق افلاطونی کرده بودم، ولی سعی میکنم که من بعد دقت بیشتری به خرج بدم!
ولی با همه ی این اوصاف، تأکید میکنم که حتماً مقاله دکتر آرش نراقی با عنوان "اقلیت‏های جنسی" را بخونید. خیلی خوبه!
ضمناً در آخر از "پرشین جی لوگز" و "مهرداد" تشکر میکنم بخاطر کمکی که به من رسوندن و من را متوجه اشتباهم کردند!!
:دی  :)

۵ نظر:

  1. از این حرکتت خیلی خوشم اومد ، چقدر خوبه همه ی آدما مثل تو اشتباهاشون رو راحت قبول کنن و زیرش نزنن(خودم رو هم میگم ،منم سعی میکنم یاد بگیرم ازت)

    پاسخحذف
  2. تورو خدا نگو که پست بعدیت رو میخوای درباره ی قبول کردن اشتباه و ... بنویسی :) شوخی کردم
    بوس

    پاسخحذف
  3. گول بي بي سكينه رو نخور..حتي گول مستنداشو..زياد قابل اعتماد نيست كه چه عرض كنم..ابدا قابل اعتماد نيست..

    كيا

    پاسخحذف
  4. سلام
    عجب از آقاي راجر اسكراتن!!!
    اگر مي دونستم اينقدر اين شخص كوته فكره عمرا" كتاب زيبايي شناسي شو ميگرفتم...
    اعصابم خورده بطور فجيعي
    اصلا يه چيزي دارم ميفهمم و روزبروز از روز برام روشنتر ميشه،
    اينه كه هر كي مهر تاييد اين حضرات رو داشته باشه امكان ارتباط با اجتماع رو بصورت رسمي داره(حالا اعم از انتشار ترجمه مصاحبه صداوسيما.....)
    مابقي درگذشتگان نسخه پيچ حسب نظراتشون هم كه تكليفشون از پيش روشن بوده...

    پاسخحذف