یکشنبه، تیر ۲۶، ۱۳۹۰

پیروی از ولایت

این چند روزه که توی رسانه‌های ایران همه‌چیز با بحث مهدویت گره خورده خیلی برای من پر بار بود.
من معمولاً به خیلی از چیزهایی که توی تلویزیون ایران میگن توجه میکنم. یه دفعه هم داداشم بهم گفت آخه چرا رحیم‌پور ازغدی نگاه میکنی؟؟ من برگشتم و بهش گفتم برای اینکه بتونی بهشون بخندی باید به حرفاشون گوش کنی!!
حالا اینها بماند. این چند روز هرچی من برنامه درباره مهدویت و ولایت و مسائل ازدواج دیدم من را به فکر واداشت. یه فکر عمیق. راستش استدلال‌ها بقدری سخیف بودن که فکر نمیکنم حالا حالا‌ها جامعه مذهبی ایران بتونه با استدلال‌های جامعه همجنسگرا کنار بیاد. حداقل ۳۰ سال دیگه وقت لازم داره تا این قضیه جا بیفته. تازه اگه جمهوری اسلامی با شدت مضاعف کشور را به سمت کره شمالی پیش نبره.
میدونید درد کجاست؟ بدبختی اینجاست که معتقدین به مهدویت و ولایت امام حاضر در بیت رهبری، علاوه بر اینکه احساس وظیفه میکنن که علایق رهبر معظم انقلاب را بعنوان اصول اساسی حکومت اسلامی ساری و جاری کنند برای ما معترضین استدلال میارن که امام و یا جانشین بر حق ایشون در خیلی از موارد نمیتونه دلایل و ذهنیاتش را برای عامه بیان کنه چونکه یا مفسده داره و یا ممکنه دشمن از اون سوء استفاده کنه.
در چنین سیستمی شما نمیتونی بگی که من همجنسگرا هستم و با هرکسی که دوست دارم ازدواج میکنم و اصلاً اسلام را قبول ندارم، چون پیامبر اکرم (ص) جامعه را به یک کشتی تشبیه فرمودن و وقتی شما ک.و.ن. میدین خوب عرش خدا میلرزه و این کشتی توی آب چپه میشه. پس دوستان ولایتمدار باید امر به مفعول و نهی از منکر کنند و مثلاً از شما بخوان که توی کهریزک ک.و.ن.تون را به اونها بدین.
از طرفی هم اگر بخواهید براشون استدلال عقلی و علمی بیارید بهتون میگن که اولاً شما عقلتون ناقصه و فریب غرب را خوردید و ثانیاً خیلی از مباحث را رهبر معظم انقلاب نمیتونن بگن چون به صلاح جامعه اسلامی نیست. یکی از اون موارد غیرقابل بیان هم یه آمار رسمی یا نیمه رسمی از همجنسگراهای ایرانی و اعداد اونهاست چون اگر معلوم بشه که احتمالاً تعدادشون از یک میلیون هم بالاتره ممکنه این شبهه پیش بیاد که مثلاً چرا همجنسگراها توی مجلس نماینده ندارن و خوب توی آیات و روایات نقل شده از ائمه هداة هم پاسخی برای این شبهه نیست.
خلاصه احمق توی این مملکت زیاده و تا نسلشون تمام نشه من بارقه امیدی نمیبینم که دگرجنسگراها ما را بعنوان یک انسان درک کنند و از رفتار بر اساس پیشفرض‌های هموفوبیاییشون دست بکشن.

۲ نظر:

  1. این مملکت درست بشو نیست..حتی روشمفکراش هم یه جاهایی چت میزنن!!..من فکر نمیکنم هیچ وقت جایگاهی پیدا کنیم..لااقل تا زمانی که درهای کشور به روی تفکر غربی ها بسته باشه!..مشکل این نظام مذهب نیست..مشکلش بقای خودش هست..که مذهب رو وسیله کرده برای موندن..و فک میکنم اگه میتونست کتابی آسمانی هم مینوشت!!..واقعا یه مشت احمق.........

    یوسف

    پاسخحذف