چهارشنبه، خرداد ۰۴، ۱۳۹۰

یا با ما یا بر ما

یه چند وقتی بود که مشغله‌ها بهم اجازه نمیدادن که بیام و پستی بنویسم و اساساً خیلی هم توی نت نبودم ولی یه اتفاقی باعث شد که احساس وظیفه کنم و بیام یه چند کلامی اینجا درباره یه موضوع مهم بنویسم.

قضیه از اونجا نشأت می‌گیره که چند روز پیش داشتم با یکی از دوستان همجنسگرا گفتگو میکردم و اون از یه پدیده صحبت کرد بنام «لیست سیاه» یا Black List و میگفت که مثلاً فلان شخص بخاطر اینکه از من خوشش نمیاد منو تحریم کرده و از بقیه همجنسگراها هم خواسته که با من ملاقات و ارتباط نداشته باشند.

حالا من میخواستم بگم که دوستان عزیزی که از این اخلاق‌ها دارید، قضیه شما شده مثل اون بابایی که توی ده راهش نمیدادن و سراغ کدخدا را میگرفت. شما خودتون توی این جامعه هیچ جایگاهی ندارید و از کمترین حقوق شهروندی محرومید و حالا واسه خودتون حکومت راه‌انداختید؟؟؟ دیگران را تحریم میکنید؟ احکام تعزیر و قصاص صادر میکنید؟
بنظرم خیلی بهتر بود اگر بجای این کارهای بچه‌گانه میومدید و برای مشکلاتتون راه‌حل پیدا می‌کردید.
فکر میکنم مشکل اصلی همجنسگراهای ایران هموفوبیا نیست، بلکه مشکلشون قبل از همه‌چیز اینه که تکلیفشون با خودشون روشن نیست و نمیدونن که برای دفاع از حقشون باید چکار کنند.

دوستان قهر کردن و بلک‌لیست کردن کار بچه‌هاست. در شأن شما نیست. نکنید از این کارها. بیاید و دوست باشید باهم.

۸ نظر:

  1. حرص نخور حسین جون فدات شم.اصلن خودت بلک لیست منی باهات قهرم نمیای سر بزنی!D:

    پاسخحذف
  2. مشکل همینه..کسایی هستن که از لحاظ بدنی رشد کردن اما از لخاظ ذهنی بچه موندن!..نتیجه اش میشه این!..سخت نگیر..با کسی بپر که مثه خودته..در عین حال مثه اونا هم تحریم نکن!..

    یوسف

    پاسخحذف
  3. به به بابا حسين :دي

    چي شده از اينوراااا ؟!

    كي با كي قهره ؟ چي شده ؟ بچه رو كي ... ؟ :دي

    پاسخحذف
  4. مهرزادجان من که حرص نمیخورم
    یه ذره فقط دلم سوخت به حال اینا
    ضمناً اصلاً احساس نکن که من پستای بچه‌ها را نمیخونم، درواقع من بیشتر با گودر به وبلاگ‌ها سر میزنم و معمولاً اونجا لایک میکنم و شیر میکنم
    در مورد وبلاگ خودم هم باید بگم که مشغلم این روزها زیاده و عموماً به اینترنت دسترسی ندارم و البته خیلی هم استرس دارم
    به همین دلیل هم کمتر فرصت میشه پست جدید آپ کنم
    :دی

    پاسخحذف
  5. یوسف جان عزیز
    باهات موافقم
    البته موضوع ارتباط من یا اون دوست همجنسگرا با بقیه نیست
    موضوع اینه که یه عده از همجنسگراها توی ایران دارن زندگی نباتی میکنن و فایدشون در حد یه مرغ پخته هم نیست
    ایشالا که وضع بهتر بشه

    پاسخحذف
  6. به مسئله خیلی مهمی اشاره کردی دوست گرامی، امید وارم همه بتوانیم با مهربانی بیشتر همزیستی بهتری داشته باشیم و کدورت های اینچنینی دیگر به چشم نیایند

    پاسخحذف
  7. حالا کجاشو دیدی؟! لیست سیاه درست میکنن بعد تحریم میکنن بعد توهین میکنن. خودشون خودشون رو میکوبن و برای هم بیانیه های شدید اللحن صادر میکنن. بعد یه نشست میزارن در مورد راهکارهای احقاق حقوق همجنسگرایان و از همین کسشعرهای دیگه. یاد اون شعر سیاوش قمیشی افتادم که میگفت: "رو درخت با نوک خنجر زنده باد درخت نوشتن..."

    پاسخحذف
  8. کاملا باهات موافقم یوسف جان
    مشکلی که گفتی واقعا وجود داره، خواهشا بیایم دسته بندی نکنیم خودمونو، به اندازه کافی داریم از حکومت ضربه می خوریم، لااقل خودمون با خودمون مهربون باشیم، متحد باشیم تا بتونیم کاری بکنیم.
    خیلی خنده داره بلک لیست درست کردن واقعا

    پاسخحذف