پنجشنبه، فروردین ۱۵، ۱۳۹۲

لطفاً گوسفند نباشید

امروز به صورت خیلی اتفاقی یکی از برنامه‌های پرگار تلویزیون بی‌بی‌سی را دیدم. یادمه همون موقع که پخش شده بود یک سری از وبلاگ‌نویس‌ها نسبت به اون اعتراض کرده بودن. 
چیزی که خیلی ذهنم را مشغول کرده اینه که این خانم «شادی امین» چرت و پرت بلغور میکنه. دیوانه است این بنده خدا. بنظرم قبل از برنامه‌ی پرگار قرص‌هاش را نخورده. یعنی اگر کسی هیچ چیزی هم راجع به همجنسگرایی ندونه با گوش کردن حرفهاش میتونه کلی تناقض و چرت و پرت پیدا کنه.

من اگر جای «ساقی قهرمان» بودم از همون ده دقیقه‌ی اول برنامه را ترک میکردم. 

همینجا از تمام کسانی که قصد دارن از حقوق همجنسگراها دفاع بکنن خواهش میکنم که لطفاً گوسفند نباشید. یک کم مطالعه کند و فکر کنید قبل از حرف زدن. اینطور مهمل‌بافی درواقع دفاع نیست بلکه داغون میکنه ماها را :(

برنامه‌ی پرگار را میتونید در اینجا ببینید.

۶ نظر:

  1. ابلته این برنامه پرگار مال حدود یه سال قبله و همون موقع به اندازه کافی این خانوم رو کوبوندن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. درسته که این برنامه مال سال ۲۰۱۱ هست ولی من تا حالا ندیده بودم. اخیراً همین خانم شادی امین باز توی یکی از برنامه‌های نوبت شما در بی‌بی‌سی حضور پیدا کرده بود و حرفهایی زد که باعث شد من کهیر بزنم ولی نمیدونستم قبلاً توی برنامه‌ی پرگار خیلی بدترشو گفته بوده!

      حذف
  2. بی ادب
    توهین نکن
    یه نقد بکن ترفو قهوه ای کن

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. من که توهین نکردم شایان جون
      اگر دقت کرده باشی نقد کردم، اونجایی که گفتم: «یعنی اگر کسی هیچ چیزی هم راجع به همجنسگرایی ندونه با گوش کردن حرفهاش میتونه کلی تناقض و چرت و پرت پیدا کنه»

      بنظرت حرفهای این بنده خدا ارزش این را داره که اصلاً بهش فکر کنیم؟

      حذف
    2. گوسفند نباشید توهینه دیگه
      با کلمات بازی نکن

      حذف
    3. اولاً من گفتم گوسفند نباشید یعنی اینکه قبل از حرف زدن یه خورده مطالعه و فکر کنید
      ثانیاً اینکه الآن داری میگی «گوسفند نباشید توهینه» یه جور نژادپرستی به حساب میاد. خوشت میاد مثلاً از لفظ همجنسگرا عنوان فحش یا توهین استفاده بشه؟ گوسفند بخت برگشته چه گناهی کرده که ما از اسمش توهین برداشت میکنیم؟

      حذف