چهارشنبه، فروردین ۱۴، ۱۳۹۲

رابطه‌ی جنسی محافظت شده

این سایت اطلاعات جالب و مدونی راجع به رابطه‌ی جنسی محافظت شده و راه‌های جلوگیری از انتقال ویروس HIV داره.
متأسفانه توی ایران در این رابطه هیچ نهادی موظف به اطلاع رسانی نیست. اصلاً شاید دوست دارن همجنسبازها ایدز بگیرن و کم‌کم نسلشون جمع بشه. البته توی این خارجش هم که اطلاع رسانی هست باز من میبینم خیلی ها اطلاعات دقیقی راجع به سلامت و ایدز و این بحثها ندارند، چه برسه به داخل ایران که هنوز بحثها سر «آمرزش لواط» و «همجنسگرایی ناخواسته» هست. هنوز کلی راه داریم تا به یه جامعه‌ی قابل قبول برسیم.

من لینک سایت را اینجا گذاشتم که خودم هر از چند گاهی بیام و بخونم و چیزهایی که احیاناً یادم رفته باز برام مرور بشه.
امیدوارم برای شما هم مفید و قابل استفاده باشه :)

با تشکر از برادر همجنسباز وارطان که با معرفی Crazy Sam من را به وبسایت مذکور رسوند.

خواهشاً نگید چرا فارسی نیست، خوب کونش نبود ترجمه کنم! :))

۴ نظر:

  1. این‌جا رو هم ببین پس :*
    http://www.pergll.org.uk/persian/
    مقاله‌های خوبی داره (به فارسی) هم درباره ایدز و هم در زمینه‌ی بهداشت جنسی (برو بخش مقالات، بخش‌های دیگه هم شاید البته برات جالب باشه)

    و بابت سَم هم :*

    پاسخحذف
  2. مشکل جامعه دگرباش ایرانی از حکومت و جامعه نیست
    از کونه که گشاد ِ که برای خودش کاری نمیکنه

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. هاهاها
      تا حدودی درست میگی ولی من دیگه از این تیپ تحلیل‌ها که همه‌ی کاسه کوزه‌ها را سر یک قشر خاص یا یک نفر خاص خراب میکنه خسته شدم.
      هم تقصیر همجنسگراها و همجنس‌بازهاست و هم تقصیر سایر اقشار جامعه و هم تقصیر حکومت. همه دخیل هستن.

      حذف