یکشنبه، اسفند ۲۷، ۱۳۹۱

کیک رنگین‌کمانی

اولین شبی که با پارتنر قبلیم (معادل بهتری توی فارسی نمیتونم برای ex پیدا کنم) ملاقات کردم، یعنی اصلاً اولین باری که در دنیای بیرون دیدمش ۲۹ جولای بود. برای اینکه با هم صحبت کنیم، رفتیم به یکی از پاتوق‌های  همجنسبازها (البته برای عموم باز هست).
یه تیکه کیک رنگین‌کمانی هم سفارش دادیم که با هم خوردیم. البته بیشترش را من خوردم ولی آخه الآن چه جای این حرفاست؟! :دی

هیچی دیگه! باز هم مثل یه احمق داشتم عکسهای قدیمی را مرور میکردم که اینو دیدم و باز زخم عشق سر باز کرد.
علی ای حال اون که از من متنفره و بر نمیگرده،‌لااقل بگذارید این کیک رنگین‌کمانی را به همه ی همجنسگراهای عاشق ایرانی تقدیم کنم. امیدوارم که پرچمتون همیشه بالا باشه =)) و به قول دوستم شیرتون (Your Milk)  همیشه به‌راه :))

ضمناً امیدوارم که یه همچین مدل کیک‌هایی توی شیرینی‌فروشی‌ها و کافه‌های تهران مد بشه! ببینم چیکار میکنید!


۷ نظر:

  1. مرسی بابت کیک .. ولی با حلوا حلوا کردن دهن شیرین نمیشه .. شماره حساب میدم پول کیکو واسم واریز کن خودم میرم اینجا یکی می خرم می خورم :))

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. حاجی تو از آینده اومدی، ادعای پول هم میکنی؟
      هنوز سال ۹۲ نشده که تو اسم وبلاگتو عوض کردی :))

      حذف
  2. به به
    به نظر خوش مزه میاد
    هوووووووووووووم به به

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. گول ظاهرش را نخور
      چندان هم خوشمزه نبود! فقط خوشگل بود!
      بنظر من شکرش کم بود یه خورده (لابد رژیمی بوده)
      ولی از نظر بی‌اف سابقم (که خیلی دلم برای بیشعورش تنگ شده) اصلاً کیک خوبی نبود چون انتظار داشت رنگهای مختلفش طعمهای مختلفی داشته باشن اما این کیک طعمش یک‌دست بود.
      کلاً میشه گفت ناامیدمون کرد و اینو به صاحب کافه که رفیقم بود گفتیم :))

      حذف
  3. سال نو مبارک
    صد سال به ای سالا
    نورزتان پیروز
    هر روزتان نوروز

    به به حسین آقا
    احوال شما
    چقدر پستتات با پست های اولت مخصوصا اولین پستت متفاوت شده
    همیشه به تغییر و خوشی
    بووووووووس

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. شایان جون سال نوی شما هم مبارک
      ایشالا که همیشه با خوشی و خنده سال‌ها را نو کنی

      احوالات ما هم خوبه
      پستهام خیلی فرق نکرده هان. هنوز هم دارم وقایع بیرون را مینویسم. اینکه توی این پستهام به پارتنر سابقم خیلی فحش نمیدم بخاطر اینه که ممکنه خانواده رد بشه :))
      البته شاید وقایع بیرون اینجا با وقایع بیرون ایران خیلی فرق داشته باشه و بخاطر اینه که فکر میکنی من پستها و نگارشم عوض شده!

      شاد باشی همیشه
      بوس بهت

      حذف